29 Eylül 2013 Pazar

Bekleyelim Bakalım



Bir sesin ucuna tutundum. Tebessüm ettiğinde sonbahar gelmişti. Ya yağmurla akacaktım yada yapraklarla uçacaktım. Sonbaharda aşklar sonludur ki. Geriye omzuma aldığım şallar ve kahveler kaldı…
Gittim, gezdim, geldim. Şehirler yetmedi de ülkelerde dolandım. Dönüşte bir minik su kaplumbağası aldım. O kadar ürkek ki. 

Aşk birini onu kendi bünyene katman değildi onu kendi bünyenin yanında muhafaza etmekti. Etrafım muhafaza edemeyen insanlarla doluydu. Kimi köle kimi hükümdar ama hiçbiri aşık olmayan.

Bize aşk lazım ne hükümdarlık ne kölelik.
Sonlar vardır başlangıçlara yol veren. Seviyorum her gideni sürprizi beraberinde gönderdiğinden. Bekleyelim bakalım.

2 yorum:

  1. Eylül güzeldi.. oda bitiyor.
    her güzel şey biter mi ?
    yeni başlangıçlar güzeldir , umut dolu.
    umudunu yitirme olurmu..

    YanıtlaSil
  2. kendini kaybetmemeli aşkta. doğru:)

    YanıtlaSil