15 Kasım 2013 Cuma

Ama İçinde Olmayan



Yeniden başlasak desek, iyi de neresinden? Başı da sonu da aynıdır bu yolun.
En iyisi kaldığın yerden devam.
Seviştikten sonra üşümek gibi seni sevmek
tuhaf. 



Kahvenin yanında yediğimiz bademler aklıma gelince tuhaf oluyor aklım. Kapıdan kovduğumda seni. Papatyaları kapıya koymuşsun. Orda hala duruyorlar. Beni bilirsin beni sevenleri kapıdan kovarım. Yüzlerine kapıları öyle çarparım ki ben üşürüm kendimden.  Adam olmaz benden hoş adam olmak da ne oluyor ki? Çamaşırlarım güzel koksun balkona astığımda, kahvemi içerken çiçeklerimi sulayayım. Atkıma sarılıp sahilde yürüyeyim. Ben bunları bilirim adam olmak ne ola ki?

Seviştikten sonra terk eden kaç kadın vardır ki? Dokunurken tutkusuna âşık olan başka?
Bildiğim seni terk ettikten sonra 7 km yürüdüğüm. Kendime geldiğimde ise artık başka şehirde idim. Ben işte buyum

Dışarıda bazen
Bazen de içerde
Ama hiçbir zaman içinde olmayan.

1 yorum: